Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.06.2010 09:41 - Да се изтрия ли?
Автор: injir Категория: Лични дневници   
Прочетен: 13812 Коментари: 41 Гласове:
55

Последна промяна: 08.06.2010 11:03

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
      Да се изтрия ли? Да бъда ли? Все по-често и все повече хора си задават този хамлетовски въпрос. Да. Недоволни са. Да. Има какво да се иска. Да. Има промени. Натежават новините, клюките, жълтинките, гаргарките с този и онзи. Заемат пространството на поетичното, ефирното, на измислените истории, които по свой скрит начин те карат да разбереш смисъла на деня ти. Заливат те с поток от информация какво, къде и как нещо е станало и се е случило. Но и това е част от деня, се оказва. Всичко е комерсиализирано, светът така се движи, какво остава за някакъв си блог. И при него явно сметките си казват решаващата дума.
     Но защо Ти, Приятелче, посягаш на собственото си творчество? Това, което си създал е част от теб, от твоето Аз. Нима с лека ръка ще го затриеш? Нима ще посегнеш на мислите си? Та те са като твои деца. Най-съкровеното в теб.Това, което те е развълнувало, обидило, наранило, впечатлило, усмихнало , разсмяло - си го оставил на белия лист. Исках да кажа - на белия екран. Не намери ли тук себеподобни мислещи същества, с които ти е комфортно? Да, сигурно някой може да те е сритал словесно, но какво да се прави. Свят широк. Пъстър. Но бъди сигурен, че този, който има нужда от твоето слово - пак ще дойде при теб. Новините ще си заминат, ще се забравят. Нали знаеш : всяко чудо - за три дни. Ала общуването с родената спонтанно мисъл, пречупена в стихове и проза, оставя следа. В нечия душа и сърце.
     Всеки, стъпил тук, е като артист. Дори залата да е полупразна,  играе така, все едно, че всички места са заети и даже има правостоящи. А тук, в блога , всички май сме и артисти , и зрители! И от написаното, казаното, споделеното, доста от нас имат нужда. Нали?





Гласувай:
55



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Съгласен съм с теб.
07.06.2010 09:47
Общуването с думи,мисли и идеи е най- ценното в блога.
цитирай
2. koftii - да
07.06.2010 09:53
вчера аз djgator и cindy написахме по няколко постинга във връзка с новата отвратителна тенденция. това е пътят,да ги бъзикаме всеки ден,докато се огънат!
поздрави! :р
цитирай
3. анонимен - ЦЕЛТА Е КОНТАКТА....
07.06.2010 09:53
В КОНТАКТИТЕ И СПОРА ,СЕ РАЖДА ИСТИНАТА.
НЕ Е ТОЛКОВА ВАЖНО КАК СИ ГО НАПИСАЛ-ВАЖНОТО Е ,КАК И КАКВО МИСЛИШ ПО ДАДЕН ПРОБЛЕМ.
ТУК , ПРОФЕСИОНАЛИСТИТЕ СА МАЛКО.
ТУК Е ПАНАИР.ВИЖДАШ И ГОВОРИШ СЪС ВСИЧКИ !
ТОВА Е ЦЕЛТА НА ИГРАТА!!!!!!!!!!!!!!!!
цитирай
4. osi4kata - bravo,
07.06.2010 09:56
страхотна реч държа току-що.

Аплодисменти :)
цитирай
5. giminibilibob - Съгласна съм с теб,
07.06.2010 10:01
много хубаво и точно си го написала.
Поздрави и хубав ден!
цитирай
6. panazea - Поздрав ,приятелко!
07.06.2010 10:53
Радвам се , че сподели своите мисли! Аз тъгувам по изтрилите се!
Това е като духовна смърт и е по-страшна от физическата!
Прегръдка!
цитирай
7. анонимен - Да,
07.06.2010 10:57
анонимен написа:
Общуването с думи,мисли и идеи е най- ценното в блога.

И е хубаво, че между цялата плява, копи-пейстната тук, все още има блогове на мислещи хора, които си струва да четеш.

Опцията "Деактивиране на блога" е по-доброто решение, ако по емоционални или други причини решиш да изчезнеш - временно или постоянно. Това е едно от смислените нововъведения тук.
цитирай
8. benra - амии,
07.06.2010 12:01
понякога импулсивно вършим нещо, за които после си казваме-и заслужаваше ли си?
Напълно споделям твоите мисли. Поздрави!
цитирай
9. zebb - Да-а-а ...
07.06.2010 12:12
малко думи - много Смисъл ...
Поздрави за Позицията ти, injir!
цитирай
10. tit - В крайна сметка - всички сме пораснали деца!:))
07.06.2010 12:25
А по отношение на блогуването - повечето все още сме деца!:)
Блогът е като живо същество, и понякога ти иде да го напляскаш!:)) Не, че е редно или бива!
Мисля, че така човек се учи на култура в общуването - за да оставиш мнението на онзи, с когото не си съгласен или те е оборил, се иска израстване някакво!:)
Поздрави!:))
цитирай
11. veninski - Поздрави и от мен!
07.06.2010 12:41
Поздрави и от мен!
цитирай
12. pontis - прекрасно написано ...
07.06.2010 12:42
...
цитирай
13. cchery - Даааа....
07.06.2010 12:45
понякога обидата и протеста изискват подобни жертви... но пък специално тук има много свестни хора заради които си заслужава да не триеш нищо...... А най-важното е да си стоиш зад думите....
цитирай
14. allbi - Поздрав за постинга !!! - познаваме се лично и може би на челото ми е изписано защо го правя, нали
07.06.2010 14:49
и вчера един блогър ме попита :
- Кога ще пораснеш ? - на живо очи в очи - цап верно :)))
иеее може би това не искам - да порасна :))
на децата им отива и да са тъжни и да се лигавят и да питат...

да не четат там където не разбират и да бягат от там където ги наритват...
който иска да пейства аз ще си се трия, когато ми хрумне :)
цитирай
15. boristodorov56 - Моите подравления!
07.06.2010 15:07
Моите подравления!
цитирай
16. krassko - Нещата са доста по сложни и необясними за сега.
07.06.2010 18:27
Доказаво е, че 70 % от блогърите в мрежата в световен мащаб след шест месеца - до една година си трият блоговете. Проблемът е психологически, но причините все още не са ясни.

Най-смешното е, че го знаех и въпреки това като навърших една година в блога и аз го изтрих.

цитирай
17. candysays - Споделям написаното от теб, injir :)
07.06.2010 18:51
Никога не ми е хрумвало да трия дори и един-единствен постинг от блога си, камо ли целия блог.. Но явно съм от изключенията..
Поздрави!
цитирай
18. galina1 - Здравей injir }}}
07.06.2010 19:23
Трих, не пишех, пишех, пак трих, но си имаше причина. Сега не мисля да трия нищо. Приятели, не приятели, но предполагам без врагове. Съгласни, не съгласни, противоречия... въпреки всичко - интересно. Вярвам в съвременната мисъл, която би била много добра, ако малко от малко погледнем напред, без да квалифицираме този или онзи за каквото и да било. Поздрави!
цитирай
19. georgibogdanow - Хубава тема, поздравления injir!
07.06.2010 19:39
Хубава тема, поздравления injir!
цитирай
20. valtos - Та да ви кажа, пък и да ви попитам, ...
07.06.2010 19:55
Та да ви кажа, пък и да ви попитам, братя и сестри, дали сте обърнали вниманиe, колко често, обладани от съмнения в двуизмерната канавата на реалността, прибягваме до условности, изразявайки някаква теза (да не кажа мисъл).
Например:
...(теза), обаче, ...ако, ...или, ...но, ...ама и т.н
Това дали е така защото сме неуверени в точността на преценките си (пепел ми на езика) или защото тази коварна кучка реалността си прави постоянни ташаци с двуизмерността а канаватата си... бре, мамка й и канавата.
А?
Защо постоянно трябва да се доуточняваме, да се изясняваме, конкретизираме и в края на краищата да се застраховаме постоянно - не дай си боже да ни разберат погрешно - я да му пернем едно "но", че защо не и едно "ако", я да му бичнем за всеки случай едно "обаче" и каквото се сетим още - вържи кусур на селото да миряса попа. Така ли е? Както казват "по радиото" - така е.
Личко аз съм радетел за изразяването със съществително без глагол - какво ще й цепим басма на тази коварна кучка. Ама така ли е, не е ли - ич н оная работа не ми е. Така де, ама не е така - ето не може да се избяга от условности, защото... айде всеки сам да си прави анализи и да си отговаря, ако ще и с примери.
Аз - да ви кажа, пък и да ви питам ... стига ми. Пък вие ако ви се споделя, повтарям "АКО" ... Пък аз тогава..., "НО"...
Абе да кара Джoни, че му опуснах края. Да живее международното положние - до скоро.
А както е казал Еко, но не Умберто, а Енрико,вероатно цитирайки нечия интерпретация на геният на националната ни кухня - "ако ти поискам ще ли ми дадеш", но и "ако ми дадеш, дали ще съм ти поискал?". А? Чао, Готин.
цитирай
21. feq - Ще ви призная честно...
07.06.2010 20:22
защото уважавам много този блог!
- Не съм изтрила досега нито един свой постинг. Дори тези, които са просто съобщения и съм ги мислила за временни. Първите постинги ми бяха доста неуверени и нескопосани, но и тогава никой не ме четеше... и си останаха такива...
- Не съм изтрила коментари, освен циничните анонимни.
- Не пиша, за да се харесвам и да съм на първа.
- Не пиша, когато нямам настроение или време.
- Не се сърдя, че някои от вас не винаги ме коментират, а други никога не са ме коментирали. Въпрос на гледна точка.
- Аз пиша нещата, които ме вълнуват, отделям много време, за да направя дадено четиво приятно и за вас, приятели.
- Никога не съм лицемерила или обиждала някой от вас. Не ми е присъщо.
- Всеки от нас е уникален и точно в това е ценността на общуването.

Радвам се, че те открих, Инджи! /всъщност, даже не помня кога те открих.../
цитирай
22. mia2442 - Toва ме заинтригува!
07.06.2010 20:53
krassko написа:
Доказаво е, че 70 % от блогърите в мрежата в световен мащаб след шест месеца - до една година си трият блоговете. Проблемът е психологически, но причините все още не са ясни.

Най-смешното е, че го знаех и въпреки това като навърших една година в блога и аз го изтрих.


А какви обяснения дават - защо след 1 година блогърите си изтриват профилите?
цитирай
23. mamas - Не съм трила.
07.06.2010 22:11
И не мисля да го правя.
цитирай
24. pegas08 - Да се трият малодушните и душевноболните.
07.06.2010 22:48
Аз съм боец и съм дошъл да се бия , а не да се трия!

Елате на конкурс, не се занимавайте с идиотизми!
цитирай
25. allbi - модерацията
07.06.2010 23:10
е вид запушване на уста и е по-гадна от каквото и триене
не съм съгласна че се трият душевно болните - при накои от тях душата отдавна я няма...
трият се чувствителните хора
засегнати
обидени
и така нататък

за Фея - това, да подминеш нечий коментар пуснат след модерация
си значи че човекът не е добре дошъл в блога ти...
и т.н...

и коментари трия, когато не са правилно разбрани...

понякога нещата не се виждат те са вътрешни
освен това не се знае какво се случва с човека
нито на ЛС нито дръзнал да отиде на блогърска среща
обикновено след такива срещи общуването тук се прецаква...

май трябва да пусна постинг, защото имам доста неща да кажа ...


/чувствителните хора
няма нужда да ги съдите
те денонощно себе си осъждат
чувствителните хора без да се усетите
ще ги пропъдите
защото те за думичка една ще ви се вържат
чувствителните хора си робуват
на чувствата до гроба
чувствителните хора се срамуват
да мразят и да се оглеждат в злоба...
чувствителните хора или бързо остаряват
или дечица тъй до края си остават...
чувствителните хора лесно правят драма
и по е лесно да ги няма.../
цитирай
26. анонимен - Изтрих си блога преди повече от г...
07.06.2010 23:11
Изтрих си блога преди повече от година и с чиста съвест мога да кажа, че и за секунда не съм съжалявал за решението си. Все по-рядко поглеждам в блог бг-то ей тъй от чисто любопитство- все пак бях ухажван и известен блогър и като видя сега някой друг да върви по пътя, от който аз се върнах към реалността, питам се дали този човек си дава ясна сметка какво би изгубил,плъзнал се по лесния път на илюзорната слава особено като гледам, че блог "сирените", "вакханките","акулите" и прочие са си все същите, че даже и по-гладни за кръв от преди!
цитирай
27. nicodima - Nothin' worse than self made misery
07.06.2010 23:32
"Няма нищо по-лошо от нещастието, което сам си сториш..."
Това е от последния ми постинг : )...
С триенето храним хейтърите, някои от които се посъбудиха напоследък...
Поздрави за постинга!
цитирай
28. mia2442 - Анонимен 26 - добре де, разкажи поне като предупреждение!
07.06.2010 23:46
анонимен написа:
Изтрих си блога преди повече от година и с чиста съвест мога да кажа, че и за секунда не съм съжалявал за решението си. Все по-рядко поглеждам в блог бг-то ей тъй от чисто любопитство- все пак бях ухажван и известен блогър и като видя сега някой друг да върви по пътя, от който аз се върнах към реалността, питам се дали този човек си дава ясна сметка какво би изгубил,плъзнал се по лесния път на илюзорната слава особено като гледам, че блог "сирените", "вакханките","акулите" и прочие са си все същите, че даже и по-
гладни за кръв от преди!


Напиши твоята история - все пак човек би се предпазил от някои подводни камъни -имам предвид, че да пишеш цяла година и да изтриеш - е като да зачеркнеш много от себе си ...
А иначе подозирам, че блогърстването води до пристастяване и подмяна на нормалното общуване, но друго е някой, който вече е минал по този път да разкаже...
/ако този разказ не е болезнен за теб, разбира се/
цитирай
29. injir - Понякога сродни души се намират, ...
08.06.2010 00:18
Понякога сродни души се намират, защото се вълнуват от едни и същи неща. Колко сродни души сте намерили в реала? А във виртуала? Тук просто си говорим. Като стари приятели. Странно е , но е така. Благодаря Ви!
цитирай
30. анонимен - mia2442,
08.06.2010 01:33
историята е банална, но заради блогърстването без малко щях да загубя човек, който осмисля живота ми и то само заради това, че тук за съжаление има хора(по-точно жени или поне се представят за такива), които изпълняват функцията на нещо като "капан за мъжки души" и ако човек, който не участва в някоя основните им схеми(а аз бях точно такъв) и по накаква причина се окаже атрактивен за някоя от тях, те си имат изработени тактики, за да го вкарат във филма си и повярвай ми - могат да го направят! За щастие аз се измъкнах на косъм и повече през ум не би ми минало да се появя тук под какъвто и да е ник! ИНЖИР, думичката "като" е ключова, защото показва как непознати хора могат да ти създадат атмосфера на близко приятелство и някъде по трасето в "лично" общуване да кажеш нещо,което може да се изтълкува погрешно или нарочно да се потърси такъв ефект и после както се казва"върви доказвай,че нямаш сестра" Това е от мен. Иначе всеки да преценява и да избира сам.
цитирай
31. mia2442 - No това би могло да се случи и в реалния живот - имам
08.06.2010 06:42
предвид - клюки, интриги и т.н.
До каква степен блогърството като феномен има значение в случая или фактът на условната анонимност тук изважда най-черните ъгли от душите - нещо като "изхвърляне на боклука"?
Все пак - благодаря - "Предупреденият = наполовина спасен"!:)
цитирай
32. анонимен - Тая пък още малко ще изкара блог. бг ...
08.06.2010 07:24
Тая пък още малко ще изкара блог.бг единственото място във вселената, в което човек може да твори и където могат да оценят създаденото от него... Лелки...
цитирай
33. feq - Към allbi - за модерацията... пояснение
08.06.2010 08:54
"за Фея - това, да подминеш нечий коментар пуснат след модерация
си значи че човекът не е добре дошъл в блога ти...
и т.н..."

Всеки добронамерен човек е добре дошъл в блога ми. Не обичам думата модерация. Не е коректно. Пускам коментарите си за всички и без преглед, както в момента, но така не виждам кой и какво е коментирал. Времето ми пред компютъра е доста ограничено и не мога да следя всички коментари. Понякога не сварвам и да ви прочета. Бях се затворила за анонимните, поставих и преглед на коментарите, но така пък ги забавям и хората си мислят, че не са одобрени...
Никак не става...
Затова, нека всеки да пише, когато и каквото си иска. Аз, ако видя някой да е злоупотребил с доверието ми, наистина ще го изтрия.
Моля да бъда извинена, ако някой е коментирал мой предишен постинг и аз не съм реагирала - просто не съм го видяла...
цитирай
34. feq - Това трик на Блог-бг ли е? Какво се случва?
08.06.2010 09:14
И при вас ли е така с блога? От няколко дни ми се разпада връзката. Ето сега, не искаше да ми пусне коментара, загубих връзката, пак влязох с име и парола и виждам два пъти един и същ коментар.

33. feq - Към allbi - за модерацията... пояснение
08:54

34. feq - Към allbi - за модерацията... пояснение
08:56
Втория го изтрих, естествено...
Еми, нямам толкова свободно време да влизам всеки път, когато коментирам с име и парола...
цитирай
35. djgator - injir
08.06.2010 12:17
Роботите ни превземат постепенно.....
цитирай
36. injir - Ами времето е такова. Технологи...
08.06.2010 12:43
Ами времето е такова. Технологично.
цитирай
37. pegas08 - кЪМ дИГАТОР!
08.06.2010 16:31
Диджей, нали затова е борбата- с роботната макулатура!

А МАЛОДУШНИТЕ ДА СИ ХОДЯТ- ПРАВ ИМ ПЪТ!
цитирай
38. lila - здравей!
08.06.2010 20:39
в блога съм от 2006.
имам два блога, които трих, и трих, и трих - поне 28765322 пъти
накрая обещах тръжествено на познати блогери, че няма да трия повече!!!!
и не трия дори когато много ми се събере...то е като самоубийство...за да не посегна на себе си - триех блога...
сега обаче се държа.
такива едни ...извинявай, че засподелях.
цитирай
39. injir - Ако триеш, поне да е избирателно. :)
08.06.2010 21:28
Ако триеш, поне да е избирателно.:)
цитирай
40. razkazvachka - Много точно казано
11.06.2010 00:33
както винаги!

Следите остават:))))
цитирай
41. injir - Разбира се, че остават.
08.07.2010 22:59
Разбира се, че остават.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: injir
Категория: Лични дневници
Прочетен: 998413
Постинги: 323
Коментари: 2080
Гласове: 18500
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031