Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.01.2016 21:35 - Татяна Снежина / мой превод на стиховете/
Автор: injir Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1454 Коментари: 0 Гласове:
4

Последна промяна: 10.01.2016 12:04

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
                       www.youtube.com/watch


 
                  Нека живея без време.
                   Нека животът ми да е неправеден.
                   Вие сега ми простете
                   И всичко ще разберете правилно.

                   По средата на пътя аз спирам.
                   Където топи се черният сняг.
                   И пролетта светлината събира
                   И иде тихо, в бяг...

                   Там тяло откъсва се и пада.
                   Душата въздигат я ангели.
                   Под звънтящия писък на вятъра.
                   Светлината гасят я архангели.

                   Там животът започва от нула.
                   Друг ще бъде. Не какъвто е бил.
                   И земята пак върти се по орбита.
                   Но нима тогаз по-силна ще бъда аз?
                    

                   Нека догарят лъчите на залеза.
                   Нека всичко да мине. И денят, и нощта.
                   Нека иде раздялата.
                   И за мен ще забрави светът.

                   А аз ще бъда там, 
                   където ме чакат.
                   Ще се връщам само в дълбокия сън.
                   Неочаквано някой повикал ме.

                   Там откъсва се тяло и пада.
                   А душата възправят я ангели.
                   И със светлия лъч на стиха
                   На парченца я късат архангели.

                   Нека живея без време.
                   Нека животът ми да е неправеден.
                   Вие сега ми простете.
                   И всичко разберете правилно.

                   И ще бъде така, както искам.
                   И ще бъде така, както искате.
                   Като бяла птица отлитам.
                   С криле, не докоснали вятъра...

   
              
             
      


Тагове:   поезия,


Гласувай:
4



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: injir
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1000310
Постинги: 323
Коментари: 2080
Гласове: 18500
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930