Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.01.2016 12:30 - В памет на Т. Снежина /Превод на стихове/
Автор: injir Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1197 Коментари: 0 Гласове:
7

Последна промяна: 12.01.2016 12:39

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
                   
                    
                    Вятърът на дните отново от мене те понася.
                    Спомен не оставя за мен - до един си ги отнася.
                    Може би искам сега аз да литна след теб.
                    Сякаш жълт есенен лист.
                    Птица след синя мечта.
           
             Пр.  Назови ме ти сега!
                      Аз ще дойда в злите нощи.
                      Ще те следвам аз сама.
                      Нека пътят да вещае.
                      Аз ще бъда там, при теб.
                      Гдето слънцето рисуваш.
                      И разбитите мечти
                      Преоткриваш в нови сини висоти.

                    Търсих те аз дълго в сезоните там, в тълпата хора.
                    Мислех аз, че с мен си завинаги сам. Но пак си тръгваш.
                    И сега в тълпата не виждаш ме там.
                    Ти - както някога - сам.
                    Пак ме оставяш сама.
             
              Пр.  Назови ме ти сега! ...
     
                    Всеки път щом спуска крилете нощта над спящи хора.
                    Тръгвам аз от вкъщи безсънна, в тъга, и в късна доба.
                    Търся те във сънища мои сега.
                     В утро на новия ден.
                     Пак да останеш при мен.
       
               Пр. Назови ме  ти сега!...



                           www.youtube.com/watch

                           www.youtube.com/watch


                          Който умее - да я изпее.



                     



Тагове:   поезия,


Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: injir
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1000458
Постинги: 323
Коментари: 2080
Гласове: 18500
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930