Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.12.2008 00:42 - ПИСМО
Автор: injir Категория: Лични дневници   
Прочетен: 715 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 26.08.2009 19:27


                   Здравейте , мили бабо и дядо!
         Пише Ви  Вашият  внук .Вече толкова време не сме се виждали.Мама и тате тичат по разни галактически работи.Имат време само вечер да се приберат за малко вкъщи.Понякога нямат и това малко време.Сутрин пак бързат,за да не изпуснат транскосмическото метро.Оставят ми надпис на монитора,че обядът е в хладилника или че мога да си купя сандвич от интермагазина.
        Там е интересно.Можеш да се повозиш на количките,които сам управляваш.Ако си харесаш щанд - трябва само да напишеш на екранчето продуктите,които вземаш ,и роботът помощник ги поднася пакетирани.Пазаруването ми е страст.Можеш да намериш вече  и от птица мляко.Това не е шега.Това е последното откритие на наши астронавти.Завърнаха се от неизвестна доскоро планета с този необикновен дар.В магазина има всякакви вкусотии.Аз ,разбира се, си падам по сладоледите - от близки и далечни планети и по бонбоните - от различни съзвездия.А също - шоколадите и сладкишите с аромат на канела,но ще говорим повече , когато се видим през ваканцията.Много ще ми бъде приятно да дойда при Вас и да посетя отново  райската градина на Синята планета.Знам, че ще си прекарам чудесно.
       А сега имам важна среща.С новия ми приятел от училище ще се разходим  с ултразвукови велосипеди.Ще отскочим до близкия спътник.Обещавам!Ще внимавам като пресичам космическите магистрали.До скоро!
       P.S.Бабо!Ще се радвам ,ако ми приготвиш любимия ябълков пай!Обожавам го!Заслужавам, защото оценките ми по висша математика и информационни технологии са отлични.Звездни целувки и прегръдки!
 

       injir



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: injir
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1002470
Постинги: 323
Коментари: 2080
Гласове: 18500
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930